שיח אברהם - חבר לחיים לנשים בכל גיל

באופן טבעי, כולנו חוות במהלך חיינו שינויים הורמונליים מתחילת גיל ההתבגרות, דרך הריונות ועד גיל המעבר. בזכות השינויים ההורמונליים, הגוף מתכונן לשלב הבא שלו, אבל כשההורמונים מתבלבלים בדרך ומשתבשים הגוף חווה חוסר איזון ומתחילות הטרדות העלולות לפגוע באיכות החיים ולפעמים גם בתפקוד. 

במקרים רבים ניתן (ומומלץ) לאזן את ההורמונים באופן טבעי, להשיג את ההקלה המיוחלת ולשפר את תפקוד הגוף. 

שיח אברהם הוא צמח הידוע ביכולת הריפוי שלו כבר מאז תקופת יוון העתיקה, כשאבי הרפואה היפוקרטס עשה בו שימוש לשיקום נשים לאחר לידה. מאז ועד היום, הוא נחשב לתרופה טבעית אפקטיבית מאוד, ומחקרים רבים הוכיחו את יעילותו באיזון הורמונלי ועזרה בהתמודדות עם בעיות נשים בכל הגילאים: בעיות פוריות, כאבי מחזור ושאר התופעות של תסמונת קדם וסתית, ותופעות גיל המעבר. 

אז איך תוכלו ליהנות מהסגולות הרפואיות של שיח אברהם? והאם יש לו תופעות לוואי? בואו נצא למסע בטבע ונכיר את הצמח הנפלא הזה, שהוא חברן הנאמן של נשים בכל העולם »

צמח שיח אברהם

נעים מאוד, שיח אברהם

תמצאו אותו בשם שיח אברהם, ויטקס או עץ הצניעות, זהו שיח בר עם פריחה כחולה-סגולה (ולפעמים לבנה) יפהפיה, הוא שופע פירות בצורת גרגירים קטנטנים, והוא מלבלב בשיאו באביב. בקיץ הוא נשאר ירוק, רענן ופורח, ותמיד בולט בהשוואה לצמחיה היבשה סביבו.

האגדה מספרת שזהו הצמח שבין ענפיו הסתבך האייל שבזכותו ניצל יצחק מהעקידה, וכך הוא זכה בשמו "שיח אברהם".

שימושים רפואיים של שיח אברהם

שיטות רפואה מסורתיות בכל העולם עושות שימוש בכל חלקיו: עלי הצמח משמשים לטיפול בכאבי ראש, זרעיו השחורים למשחות נגד כאבי מפרקים, ומרתח מהזרעים שלו משמש לטיפול בהרעלות וכאבי בטן. אבל אנחנו נתמקד באיכות הפירות של השיח, העשירים בתרכובות וחומרים מועילים. הם מכילים שמן עשיר בקסטיצין וויטקסין, שמשפיעים על המערכת ההורמונלית של האישה, משפרים את פעילות בלוטת יותרת המוח (ההיפופיזה), ומאזנים את ייצור הפרוגסטרון והאסטרוגן.

אישה מביטה בשקיעה

בואו נעמיק בבעיות הנשיות המוכרות:

#1 שיח אברהם לכאבי מחזור ותסמונת קדם וסתית PMS

לפי המחקרים, מעל 90% מהנשים יסבלו מתסמיני PMS במהלך חייהן, אך כ-20% עד 30% מהן יסבלו מתסמינים שישפיעו באופן משמעותי על איכות החיים שלהן. 

המאפיינים המוכרים של ה PMS הם: כאבי בטן, כאבי ראש ומיגרנות, עייפות, התנפחות, כאבים, שינויים במצב הרוח, דיכאון, חרדה, רגישות יתר, התפרצויות רגשיות, בעיות שינה, וחשק לאכול.

מחקרים רבים מצאו כי הצמח יכול להפחית את הופעת התסמינים - הוא גורם להפחתת רמת ההורמון פרולקטין, וכך מאזן הורמונים כמו אסטרוגן ופרוגסטרון, וכתוצאה מפעולה זו, תסמיני ה-PMS פוחתים.

במחקר שהתקיים במשך 3 חודשים רצופים, נשים עם תסמיני PMS קיבלו באופן יומיומי תמצית שיח אברהם. עם תום המחקר, 93% מהנשים דיווחו על ירידה בתסמינים, כולל דיכאון, חרדה ודחפים לאכול. בשני מחקרים קטנים יותר, נשים עם PMS קיבלו 20 מ"ג של תמצית שיח אברהם או פלסבו, במשך 3 מחזורים חודשיים. כמות הנשים שדיווחו על שיפור בתסמינים בקבוצת שיח אברהם הייתה כפולה, לעומת אלו שלא קיבלו את התמצית.

מדיטציה מחוץ לבית

#2 שיח אברהם לשיפור פוריות האישה

לבעיות בפוריות יכולות כמובן להיות סיבות שונות, אחת הסיבות הנפוצות, היא פגם  בשלב הלוטאלי של המחזור החודשי, החיוני להתעברות ולשמירה על ההריון. מחקר שנעשה בנושא הראה כי על ידי שימוש בתמצית שיח אברהם הצליחו 26% מהנבדקות להיכנס להריון. 

בתמצית יש רכיבים פיטוכימיים (חומרי הגנה צמחיים), התורמים לאיזון הורמונלי שמשפיע על: 

  • החזרת המחזור החודשי או ייצובו.
  • שיפור הביוץ והתפתחות נורמלית של זקיקים - מה שמשקם את היכולת להיכנס להריון, ומגדיל את הסיכוי להתעברות.

#3 יתרונות שיח אברהם לגיל המעבר

השינויים ההורמונליים המתרחשים בגוף האישה בגיל המעבר גורמים למחסור בהורמון אסטרוגן ולהופעת תסמינים הפוגעים באיכות החיים ובתפקוד בצורה משמעותית. שינויים כמו: הפסקת המחזור החודשי, גלי חום, יובש בנרתיק, קשיי שינה, שינויים קיצוניים במצב הרוח עם נטייה לדכדוך, ירידה בזיכרון, בחשק המיני ובריחת סידן. 

דרך טובה להתכונן לגיל המעבר היא לצרוך תמצית שיח אברהם. הוא עוזר להאט את קצב הירידה של האסטרוגן בגוף, ומאפשר לגוף להסתגל באופן טבעי למצב החדש ולמצוא הורמונים חלופיים שימלאו את מקומו בתפקידיו השונים.

גם נשים שכבר נכנסו לתקופת גיל המעבר יכולות ליהנות מהיתרונות של הצמח, בזכות היכולת שלו ליצור איזון הורמונלי. במחקר שבדק את השפעתו של הצמח, נשים בגיל המעבר שקיבלו שמנים של ויטקס (שיח אברהם) דיווחו על שיפור בתסמיני גיל המעבר, כולל מצב רוח ושינה טובים יותר, ואצל חלק מהנשים אפילו התחדש המחזור החודשי.

מחקר המשך, הראה כי השימוש בשמן הקל על 33% מהמשתתפות בניסוי בתסמינים כמו הזעות לילה וגלי חום.

נשים שסובלות מהתופעות המטרידות הבלתי נשלטות של גיל המעבר, ישמחו להפוך את הצמח הזה לחבר קרוב.

יוגה בטבע

האם יש לשיח אברהם תופעות לוואי?

שיח אברהם נחשב לצמח בטוח מאוד לשימוש ונדירים המקרים בהם מופיעות תופעות לוואי. עם זאת, מכיוון שההורמונים משפיעים על הרבה מערכות בגוף, כבר קרה שהופיעו תופעות לוואי כמו: בחילות, סחרחורות ותגובות אלרגיות. כשזה קורה, יש להפסיק את השימוש באופן מיידי, ולהתייעץ עם מומחה. 

*אם אתן נוטלות תרופות הורמונליות או אם אתן בהריון - הצמח לא מתאים לכן כרגע.

לאיזון הטבעי שלך

לשמחתנו, הטבע מציע לנו מרפא גם לרגעים הפחות נעימים של החיים. אצלנו בספירולייף, שמנו לנו למטרה להנגיש את סגולות הריפוי של הטבע לשימוש יומיומי. בנושא האיזון ההורמונלי - הרכבנו פורמולה ייחודית המשלבת בין שיח אברהם ואנג'יליקה סינית, היא מיועדת לנשים בכל הגילאים, ונועדה לסייע בהשגת איזון הורמונלי שיקל על התסמינים הפיזיים, ישפר את תפקוד הגוף וישפר את מצב הרוח.

הרבה מהלקוחות שלנו מדווחות על הקלה, ריפוי או כניסה להריון, וכל אחת מהן מחזקת אותנו להמשיך לחקור, לפתח ולהביא עוד פורמולות ייחודיות לריפוי טבעי. אם יש לך ספק בנושא ההתאמה של התמצית לבעיה שלך, את מוזמנת להתייעץ עם הצוות המקצועי והנפלא שלנו. לחיי האיזון והשמחה שלך!

צפית לאחרונה