יתרונות אבקת עלי מורינגה למין הגברי

עלי מורינגה נמצאו במחקרים רבים כחלקי צמח המורינגה המתאימים במיוחד לתזונה היומית בקרב גברים.

אם אתה רוצה להגביר טסטוסטרון ולקבל ערכים תזונתיים נוספים ששומרים על השריר ובריאות הלב, אנו ממליצים על אבקת עלי מורינגה

https://www.youtube.com/watch?v=dcZ-71D0lqU

עץ המורינגה נחשב לאחד ממזונות העל הנפוצים ביותר בשל כמות הרכיבים הטבעיים הטובים שבחלקיו השונים ותרכובות נוגדות הדלקות שלו. כיום ניתן לרכוש אבקת עלי מורינגה במספר משווקים בישראל לבריאות כללית וכטיפול טבעי למחלות רבות.

מעבר לכך מורינגה מתחיל לצבור פופולאריות רבה גם בקרב גברים בגלל התרומות הבריאותיות שלו בנוגע לטסטוסטרון ולמחלות שכיחות בקרב גברים מבוגרים.

אבקת עלי מורינגה כתוסף תזונה נהדר לגברים

צריכת עלי מורינגה בצורת אבקה, אשר שומרת על מרבית הערכים התזונתיים שלהם, יכולה להוביל לשיפור הבריאות והתזונה בקרב גברים עקב החומרים המזינים הקיימים בעלי מורינגה. חלבון, מנגן, ויטמין K, בטא קרוטן, ויטמין A וויטמין C ונוגדי חמצון משפרים את הבריאות בקרב גברים במיוחד. אבקת מורינגה מכילה גם את כל חומצות האמינו החיוניות המהוות את אבני הבניין העיקריות לכל התאים החיים ומאפשרת לגברים לשמור על כמות הערכים התזונתיים היומיים שהם צריכים לקבל.

אבקת מורינגה מכילה ויטמין B

לאבקת מורינגה יש שתי צורות של ויטמין B (ויטמין B6 עם ויטמין B2). לפי המרכז הרפואי של אוניברסיטת מרילנד, ויטמין B6 בשילוב עם ויטמין B2 הוא שילוב שעוזר מאוד לגוף בהמרה של פחמימות לגלוקוז, ומשם כחומר בעירה לגוף. הקצבה היומית המומלצת לגברים בגילאי 19 עד 50 היא 1.3 מיליגרם ביום, כאשר גברים מבוגרים יותר דורשים לפחות 1.7 מיליגרם בכל יום של שילוב ויטמינים B אלו.

אבקת מורינגה מספקת ויטמין B בכמויות הללו למי שסובל מחוסר ויטמין B בתזונה היומית שלו. היתרונות של יותר ויטמין B בשילוב המיוחד הזה לגברים הם הורדת הסיכון לסבול ממחלות לב וכלי דם, ירידה בדלקתיות בגוף, הקלה בכאב באזור המפרקים והורדת הסיכון לדיכאונות.

אבקת מורינגה מכילה ויטמין A & C

גברים צריכים לפחות 900 מיליגרם ליום של ויטמין A (רטינול). גברים גם דורשים לפחות 90 מיליגרם של חומצה אסקורבית או ויטמין C, אשר תורם לבריאות מתמשכת של התאים הבונים את כלי הדם, מיתרים, גידים, סחוס, ועור, יחד עם השיניים והעצמות. גרם אחד של אבקת עלי מורינגה מכיל כמות של פי שבעה מכמות ויטמין ה-C שבתפוז ופי ארבעה מכמות ויטמין ה-A שבגזר.

הוספת אבקת מורינגה לתזונה היומית עוזרת לגברים לקבל את כמויות ויטמין ה-A וה-C הנדרשות לבנייה בריאה של תאי הגוף. אפשר גם לשלב אבקת מורינגה במאכלים להתאוששות לאחר אימון שמכילים גם גוג’י ברי.

אבקת מורינגה מכילה מגנזיום

אבקת עלי מורינגה מספקת לגברים כמות איכותית של מגנזיום, חומר אשר הגוף צריך להגן על השרירים, הלב והכליות תוך הבטחת תפקוד תקין. גברים בגילאים 19-30 דורשים 400 מיליגרם של מגנזיום, בעוד שגברים בני 31 ומעלה זקוקים ל -420 מיליגרם מגנזיום בכל יום.

אבקת מורינגה מכילה כמויות גבוהות של מגנזיום. כמות גבוה של מגנזיום עוזרת במיוחד לגברים אשר רוצים לשמור על יכולת תפקוד הגוף במהלך פעילות גופנית מאומצת.

אבקת מורינגה מגבירה את רמות הטסטוסטרון בקרב גברים

מחקרים רבים מצאו קשר ישיר בין מורינגה לרמות הטסטוסטרון בגוף האדם. המחקרים מסבירים זאת בכך שהרכיבים הטבעיים של המורינגה מורידים את רמות הקורטיזול בגוף, חומר שידוע כמשפיעה לרעה על רמות הטסטוסטרון אצל גברים. קורטיזול נצבר בגוף כתוצאה מלחץ, חוסר שינה ואורך חיים לא בריא. כשהוא מגיע לרמות גבוהות במיוחד בקרב גברים, הוא יכול להוביל להשפעות של ירידה בחשק המיני, איבוד מסת שריר, חוסר אנרגטיות ודיכאונות. הוספת אבקת מורינגה לצד שיפור אורך החיים והורדת לחצים צפויה להוביל לגידול ברמות הטסטוסטרון בגוף.

צפית לאחרונה